• +31(0)26 383 56 42
  • Kantoorinrichting

    Alles wat u nodig heeft

    Heeft u behoefte aan een compleet nieuwe kantoorinrichting? Breng dan eens een bezoekje aan de ruime collectie van Kantoormeubilair Arnhem. Wij verkopen alles wat een gemiddelde ondernemer nodig heeft. Een bureaustoel om op te zitten. Een bureautafel om aan te werken. Een grote kast om documenten in te archiveren. Een ladeblok om dagelijkse handigheidjes in op te bergen. Maar ook een vergadertafel, vergaderstoelen, een kantinetafel, kantinestoelen en een directiestoel verkopen wij. U bepaalt zelf of u nieuwe modellen wilt of tweedehands. Wij verkopen namelijk zowel nieuwe als tweedehands meubelen. Heeft u al een idee van hoe uw gewenste kantoorinrichting eruit ziet? Deel uw wensen met ons. Dan adviseren wij u desgewenst. En dan bent u straks de gelukkige eigenaar van een mooie, gedegen en betaalbare kantoorinrichting!

    Wat valt er allemaal onder een kantoorinrichting

    Wij verkopen kantoormeubelen aan kleine, maar ook grote bedrijven. Dit is mogelijk, omdat wij van onze producten grote hoeveelheid in voorraad hebben. U kunt dus niet alleen bij ons terecht voor één enkele directiestoel, maar ook voor meerdere vergaderstoelen. Maar naast stoelen en tafels bestaat een kantoorinrichting soms uit nog wel meer. Denk bijvoorbeeld aan een whiteboard. Erg handig om hersenspinsels op uit te schrijven. Of besproken onderwerpen tijdens een vergadering samen te vatten. En wat dacht u van een kapstok? Wel zo netjes die nabij of in uw kantine of vergaderruimte te hebben staan. Waar zouden uw gewaardeerde opdrachtgevers anders hun jas kwijt moeten? Tot slot kunt u bij ons ook terecht voor een papierbak en een monitorarm. U begrijpt, na een bezoekje aan Kantoormeubilair Arnhem kunt u uw complete werkruimte inrichten. U heeft dan immers uw volledige kantoorinrichting aangeschaft!

    Altijd goede garantie

    Stoffering op maat

    Levering in 24 uur

    Gratis bezorging in Arnhem

    Montage op locatie

    Een duurzame keuze

    Waarom bedrijven graag hun kantoorinrichting bij ons aanschaffen

    Misschien had u nog nooit van ons gehoord. Wij bestaan dan ook ‘pas’ sinds oktober 2016. Dit betekent echter niet dat wij een kleintje op de markt zijn. Wij voorzien zowel B2B-zaken, ZZP’ers als MKB-bedrijven van de mooiste meubelen. Alles van topkwaliteit. En omdat wij zowel nieuwe als tweedehands meubelen aanbieden, vindt vrijwel iedereen wel een geschikt meubelstuk bij ons. Hierbij onze aanpak in enkele woorden:

    • Snel
    • Voordelig
    • Compleet
    • Maatwerk
    • Persoonlijk

    Bekijk onze kantoormeubelen